Dålig sömn och fundering på kamera

Trött på att inte kunna sova ordentligen nu.
så nu är frågan vad man ska sysselsätta sig med idag då.
funderar på att ta jocke ner till stan och kika lite.
för att ha ngt att göra.
har även funderingar på en ny digitalkamera men vet inte riktigt.
jag vill få klara och tydliga bilder.
fanns en till hyffsat pris på elgiganten nu.
men som sagt de tål att funderas på.
ska även trycka ut fullmakten mäklaren skickade mig i fredags så jag kan skriva på den.
tror inte jag kommer orka åka till jkpg två dagar irad sitta så länge i bilen över huvudtaget om de inte redan är så att bebis tänkt kika ut de vet man inte de heller men troligtvis inte.
önsketänkande.
tänkte härma dagny snart oxå och ha gissningstävling på när den kommer och vad de blir för kön:)

kan vara lite skoj. att kika på det. =)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0