Dum som man är...

Tog en smörgås precis innan jag gick och la mig och vips så kunde jag inte somna, även om jag är hur trött i kroppen som helst. har för övrigt haft en riktigt trevlig dag och en sådan dag som jag verkligen mår bra av, skulle fikat med Emma men hon åkte på att jobba så tog en fika/lunch går på stan fördriva tid med daniella istället:) sen vid halv fem träffade jag rebecka och sarah, riktigt trevligt det oxå.:)
kom hem ungefär vid halv sju tiden och pratade lite med jocke och gav han två tröjor som jag köpte till han idag.=) han blev nöjd och jag blev ännu nöjdare, sen vid kvart i åtta gick jag bort mot sarasliv och mötte lina som va sällskapet på maxi :) 
fullt upp hela dagen sånna dagar man bara älskar. =)
dock har inte jocke fått så mycke tid men men man kan inte få allt.
men han är nöjd och jag är nöjd så det är ju bra ändå:)
känns som de kommer bli rätt bra här i stan ändå.
och de kan ju inte bli annat än positivt.

Något negativt,! skulle inte ätit den där förbannade smörgåsen huvudet vill sova men inte kroppen och lägger man sig ner så får man sura uppstötningar.
men nu är de bara 15 dagar kvar till bf :)
men på tisdag tycker jag denna där kan titta ut vore en smula trevligt :)

nu skriver jag iaf med Svea hon är mitt natt sällskap.:) mysigt vi har det.

vi har det bra vi här bakom skärmen :)

ne nu blir de oseriöst.

natti natti

hallonbladstee

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0