En så kallad morgontidning

Fick order om att jag inte kan förstöra folks liv genom att inte uppdatera så här på morgonen/förmiddagen,
d.v.s jag höll på att förstöra rebeckas dag, absolut inte min mening, när jag inte ger henne morgontidning,
jag är så glad och tacksam idag ändå, att hon finns vid min sida och stöttar mig, att jag trivs så med mitt liv, och att jag snart kommer få en bebis med min underbara sambo och att jag har världen mys hund, och alla gamla och nya vänner 

Ska bli spännande och se vad de har att säga i borås idag, hoppas på något radikalt,
innan dess ska jag nog sätta mig på trappen utanför och njuta lite av solen,
huvudvärken sitter kvar så något får de faktiskt göra nu spänningshuvudvärk är det inte.
5 dagar med huvudvärk konstant underbart,

ne jag är inte bitter :)


*Vad du är fin* Tack du med * Så är man blind *

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0