.

det blev en dag i staden.
har varit med Daniella på stan. måste komma på en smeknamn te henne.
va och kollade runt lite för attha ngt att göra. köpte en ny bh och lite smink.
så kollade vi självklart på bebis kläder:)
men ingen shopping av sådant idag.
sen tog vi en liten fika och efter de gick vi runt lite till.
gick även till öb och jysk.
köpte en dricka där som jag faktiskt tror skulle vara VÄLDIGT god att blanda drink på. smakade lite som gelegodis fast ändå inte. hm va både god och äcklig. haha

sen måste jag säga att jag är stolt att mina höfter och bäcken orkade gå så mycke idag.gick både ner till stan och hem där ifrån.
fast man får lida över de nu.
men men de får vara så. man måste ju få vara lite som vanligt trots värk.

har börjat få sammandragningar när man går mycke inte speciellt skönt men ändå.

ska ta upp de med bm den 28/1 när jag ska dit igen. första gången i alingsås. hoppas på att hon är lika bra som hon jag har i hva.

nu ska jag inta ryggläge och vila tills mannen kommer hem. se om vi kan ha en liten myskväll ikväll trots allt. får dock se när han kommer hem.
hade ju planerat de utan hans vetskap men men. ibland kommer saker emellan och då får man skjuta på sina planer helt enkelt.:)

THE END

2010-01-16

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0