Faderskapspapper och hallonbladste

idag vid halv fyra ska vi bort och skriva faderskapspapper. så man har det gjort, så är de bara ringa dit sen och komplitera uppgifter, :)
försöker få i mig hallonbladsteet inte smidigt.
men de får gå. de är för en bra sak. ska även försöka mig på mina järntabletter och vitaminer sen. funderar på skaffa blutsaft. så de inte ligger lägre än vad de gör nu.
har även börjat försöka ta långa promenad på förmiddan när jag är hyffsat pigg och mår relativt bra.
rufus gillar ju verkligen det iaf. :)
ska försöka mig på att packa bb väskan idag oxå.
kan ju vara bra.
fast känns som de ska vara så mycke saker i den. men men de får gå, kommer packa ner de man tycker är nödvändigt.
tycker dock de är svårt med storlekarna. om man ska ta med 50 eller både 50 och 56. :)

nu blir de promenad

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0