Försöker iaf

Försöker vara positiv den mesta tiden av dagen men emellan åt går det verkligen inte.
Då känns allting skit,
Allt är jobbigt. som nyss observera att de inte va smutsigt men enligt mig ser smutsigt ut börjar gråta och dammsuger samtidigt som jag blir arg på jocke för han sitter vid datorn och inte ser, fast de fanns ju inget att se. hm
såg sedan att min nyaste solros höll på att vissna ännu mer katastrof blir jätte ledsen, och klarar ingenting enligt mig själv, men den behövde nog egentligen bara lite vatten, ser ser mycke piggare ut nu.
egentligen är det helt skratt retande hur humöret är.
men vad förväntar man sig, mår inte bra alls speciellt inte med huvudvärk och illamående,
sen denna förbaskade pollen allergi helt igen korkad i näsan och då får jag panik för kan inte enbart andas med munnen de funkar inte för mig.
inte om man inte absolut måste.
Just nu känns de som allting är emot en.
Imorgon kommer iaf Emma och kanske barnen och Lina på fika, de ska bli riktigt najs.
måste boka en tvätt tid oxå jippi.
har inga linnen kvar.
brösten har nog fått för sig att bebis kommit ut eller något för de läcker igenom inlägg efter inlägg. mysigt för er att veta kanske inte. men iaf så går de igenom så linnena har fläckar.

Ibland blir det bara för mycke för mig ibland blir det bara ett fel.

Sen en sak som jag kommit på är att jag satt så mycke press på mig själv när de gäller bebisen redan,
eftersom bm trodde den skulle komma tidigare och de ena med det andra och nu är de snart två veckor över så blir de tyvärr så att när någon frågar om bebisen kommit och man måste svara att den inte har de, så känner jag mig misslyckad, självklart är de jätte snällt och roligt att folk bryr sig så inte för den sakens skull. de är lugnt ni får fortsätta fråga, det är mig själv jag måste jobba med, det är ju faktiskt inte mitt fel att bebisen har de alldeles för bra där inne i magen.  att den ligger där och glassar i vad den tror är "solen" med en parasoll drink, med fruktbitar på kanten,

Kommer för den delen ta med datorn in till förlossningen/bb när det väl är dags, har köpt ett mobiltbredband som vi kan ha där.
ifall man får tråkigt samtidigt som jag kan uppdatera er lite om man orkar och har lust annars kommer någon annan hjälpa till med detta, ni kommer få reda på det iaf. :)

roligt nu när det börjar komma in kommentarer:)


vad ni tycker
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Kör med tre dubbla inlägg det gjorde jag då glömmer man inte bort att byta innan det läckt igenom heller. Usch jag lider verkligen med dig, jag ska hålla tummar och tår här hemma tills dom blir helt blå för att bebis sak komma nu, asså NU!

2010-04-27 @ 23:22:36
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0