Fortfarande ingen bebis.

Mamma 4 april    pojk
Jocke    10 april   pojk
Lina      13 april   pojk
Anja     13 april   pojk
Emelie  18 april   pojk
Sara w  17 april  flicka
Emull   18 april   flicka
Isa       18 april   flicka
Sofia    18 april   flicka
Karin    20 april   pojk
Sara p  20 april   pojk
Svea    21 april    flicka
Emelie 21-23 april flicka


kom hem för kanske en timma sen eller något sådant va och köpte nya våtservetter och grejer på öb. 
deras är bra. 
jag blir så irriterad på mig själv ibland.,
känns mig som världens grinolle,
jag vill ha större sovrum nu tack.
så rufus kan få egen plats och bebis sängen har sin och man får plats med de man vill.
egentligen trivs jag jätte bra men ändå, lite klagosam får man vara.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0