fredag lördag söndag =)

I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt. sen igår va vi hos jockes mor en sväng och hälsa på. och idag blir det hockey vid fem. sen får vi se vad kvällen bjuder på.
trodde inte mina ögon när jag vaknade idag och klockan va halv ett.
så länge har jag inte sovit på hur länge som helst. men hyffsat utvilad idag iaf:)

M1  buffar runt som satan emellan åt i magen. kan tro den brottas med ngt. :P

i veckan får man se vad det blir kanske kan få in en dejt med daniella. kanske simma en sväng eller försöka med ngt.
så kan man bli lite piggare.

Funderar på byta tillbaka till tre igen smidigare va det. och tro det eller ej men lite billigare.
ska bli ekonomisk nu. :P

måste tillägga att jag är väldigt glad att jag fick kontakt med Daniella.
hur mysig och rolig tjej som helst, och vi är väldigt VÄLDIGT lika i sättet. känns som man känt henne hela livet,
lite coolt.
sen för att inte för glömma vi tänkte föda på samma dag så vi slipper dela rum med ngn vi inte känner haha, ;) de är coolt.:P

magen vill ha mat nu..
2009-11-22

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0