Ger upp

jag tror jag ger upp på detta snöande. jag som hade tänkt ta en riktigt lång och långsam promenad med rufus idag men hm i detta vädret blir det nog inte så. inte om de ska fortsätta blåsa och snöa som de gör nu och de lär ju inte sluta.
men men sådant är de. de blir inte riktigt som man tänkt sig alltid.

Igår när vi hade lagt oss och lyssnade på hjärtljuden så räkna vi dem och kom upp i 152 precis som sist hos bm.
ska bli spännande och se vad det är för någon som döljer sig där inne.
älskade denna där

har varit och storhandlat idag oxå. så nu har vi mat för ett tag iaf.
köpte även lite varmakoppen som man kan ha när man t.e.x vaknar mitt i natten och är hungrig.
smidigt och lätt.
har kommit in i en fas i graviditeten nu där man är hungrig fast mår illa som satan och allting man äter sväller i munnen. Mindre roligt.
men får hoppas på att det går över.

har inte mer ont trots träningen igår =)
riktigt överraskad.
va bara lite svårt att komma upp men de brukar de ju vara. så nu ska jag och dagny fortsätta med detta iaf en gång i veckan.
kan de bli bättre? tror inte de va


The End

2010-01-27

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0