Glad påsk!

kan börja med och skriva om gårdagen :)
då vi åkte till jkpg jocke och hans vänner skulle till elmia och jag skulle träffa Linna Sara och Eeeeee ja bara Eeee ingen annan bokstav.:)
va på a6 vid elva tiden gick runt och kolla lite köpte en nödladdare till mobilen då jag hade glömt ladda den på natten, inte smidigt. men nu blev det jätte smidigt. :)
Sen vid lite efter tolv träffade jag sara och sen möte vi upp Eeee utanför Ikea. :)
så gick upp där och käkade, satt och tjötade och hade jätte trevligt :)
rikigt mysigt var det.
sara fick en present av mig och jag fick en av henne :) eller massa i en.:)
så sött va kläder till bebis från thai.
body mössa pyjamas linne och så:)
och ett par rätt roliga men väldigt söta tossor:)

sen gick vi en sväng Eee skulle hemåt och jag och sara gick på H&M
och sen möte jag Svea med bebis.
jag tänkte kidnappat med mig Sveas bebis.
va kass på ta kort igår förlåt.
men iaf satt och tjötade och tog en kaffe och sen bara njöt av att träffa alla:) så mysigt och roligt :)
vid nästan halv sex hämtade jocke upp mig iaf. :)
Alicia fick en jacka av oss igår:) med massa små hjärtan. den va söt:)

jag och svea hade teori om påsken igår. men kan inte med att lägga ut den här.
tyvärr

nu smäller de påsksmällare. hmm trodde vi skulle slippa de nu.
påskafton idag iaf.
så får lägga in en egen gjord påskbild.

tycker den blev grym..
vet inte vad man ska göra idag. jocke kanske skulle va med ngn kompis. så får se vad jag ska hitta på.
ska iaf gå ut och njuta av våren.
ta lite kort oxå...
Svea tyckte min mage va fin :) de värmde.
men snart är den förhoppningsvis borta.
13 dagar hallå...! vart tog tiden vägen?
inne i vecka 39 (38+0) sjukt känns de.
snacka höggravid,

kommer iaf lägga in bilder på kläderna jag fick av sara <3 och på de fina paketen jag fick hem i torsdags:) tre dressar till bebis.
riktigt nöjd :)

de kommer som sagt mer uppdatering
köpte små vantar och två små mössor med grodor på till bebis igår oxå. va tvungen :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0