Måste erkänna att jag än så länge är stolt över mig själv idag

Har inte gått och lagt mig igen än så länge men funderar starkt på det.
iaf lägga mig och kolla på någon film.
har nyss fått hem filmen prinsessa.
Igår köpte jag det bästa ur kvartetskatan.
jag låg och as grava medans jocke inte tyckte de va roligt alls.
men men sådant är livet.
kan inte vara lika på alla sätt.
rosorna jag köpte till jocke i torsdags har verkligen slått ut nu och är jätte fina:)
blir en bild på dem senare.
har idag faktiskt hunnit med att baka 70 kladdmuffins med fyllning, så nu är de fritt fram för besök att komma.

bebis har fastnat för en låt jocke brukar spela vet dock inte vad den heter men inte den är inte speciellt bra han har den på sportify.
så varje gång den har kommit idag så har bebis kört stenhårt gympass där inne. lite roligt. lär ju bli att bränna ut den och ha sen i bilen eller ngt sådant.
kanske kan vara bra.
sitter och funderar på om de är något jag behöver till ankomst mer.
men kommer bara på blöjor och våtservetter typ. hm,
kanske inte är ngt mer då. =)
ska bli så roligt och mysigt när denna där tittar ut.

bäst jag går ut med Rufus en sväng nu, han går här och pratar "halv skäller gnäller" vet inte vad man ska kalla det egentligen. men sött är det. :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0