Mitt i natten igen

just nu känner man sig sådan, men även om man vet att de försvinner snart så finns den förbaskade känslan där.
hm men snart är jag i mål de är inte långt kvar,
11 dagar känns som ingenting.
pratade massa med svea innan, de va mysigt. :)
hon är nästan lika nyfiken som jag på bebis:)
tur för dej att du känns som en syster bajbi.
hur som helst så somnade jag för tre timmar sen och vaknade för en timme sedan de suger.
kan inte somna om. om får massa sammandragningar när man vänder på sig. hm
inte skönt faktiskt.
imorgon/ idag blir det till att storhandla.
köpte blutsaft idag få se om de hjälper upp järnet lite. så bm är nöjd på onsdag.
trots att jag verkligen hoppas att jag inte behöver gå dit utan är på bb istället:)
men men den som lever får se.
tänk va tiden gått fort,, egentligen helt sjukt.
snart ska man kalla sig själv för mamma... hm.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0