Mycket runt omkring

det är så fruktansvärt kallt ute och jag är trött.
Blir bara så trött på att jag trots mina foglossningar mår bra,
Saknar bara att ha mer att aktivera mig med. men de kommer.
Varje dag man vaknar så är det nya saker man måste ställas inför.

Måste ringa samtal idag som kommer dra upp gamla saker, vilket kommer bli jobbigt igen. men de måste bli så tyvärr.
Saker som förr sårat en så mycke som en gång läkt kommer rivas upp och vara tvugna att läkas om.

Ska även ringa till sjukgymnasten här i Alingsås så jag kan träna lite med hjälp av dem.
har jag tur kan jag kanske träna lite med Daniella. :)

roliga att träna ihop med ngn man känner.

bebis sparkar och har sig på nätterna och kvällarna. så man inte kan sova. men de är så mysigt.
svårt att tänka sig att om 4 månader så är jag och jocke föräldrar. =)

de kommer bli så underbart.


2009-12-14

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0