oh carol

Vet inte hur bebis ligger idag. ser ut som en boll iaf.
28+6

har varit duktig idag och tagit mina järntabletter och vitaminer.
har även börjat med att dricka massa vatten för de ska tydligen vara bra. irriterande bara att jag glömde köpa citron när vi va och handlade sist.

avensjuk allan på att p landar i egypten idag jag vill oxå till varmare land.

men men de får bli sen när bebis har kommit och pengarna till det finns. :)
så ska vi resa.

måste fixa mig lite lina kommer och tar en fika om en stund :)
alltid trevligt med lite sällskap.


tror jag aldrig längtat mer efter min stora säng än vad jag gör nu.
inte för den vi har nu är liten men ändå.
när man har en sambo som ligger som ett x med armar och ben och en hund som kommer och ska ligga nära nära men samtidigt snett då blir de inte mycket plats kvar.
ska försöka byta tillbaka till min sida i natt jag vill sova vid min vägg. den är trygg och den knör inte.
blir inte lättare att sova när magen börjar hoppa och studsa, men även vara i vägen. men ack va mysigt de är när de rör sig där inne iaf.
<3 våran denna där.



the end

2010-01-29

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0