Samtal

Så nu är de bara ringa två- tre samtal till idag då.
sen kanske allting är i ordning.
hatar dock dessa telefonköer. du har 114 samtal före dej och 38 minuter i väntad kötid. jippi eller inte.
måste få iväg alla papper till min chef nu idag oxå.så de blir klart där.
imorgon kommer P med shivas. de ska bli spännande.
lär ha och göra i helgen iaf.

försöker komma över min rädsla vad den handlar om tänker jag hålla för mig själv. men jag kämpar med den varje dag, och för det mesta går de framåt.

och till förgående inlägg om hur jag berättade för jocke om graviditeten så kan tilläggas att varken han eller jag ångrar vårat beslut av att behålla bebisen. frågade han senast igår om det och han säger att de va ett av dem bästa besluten vi tagit.!

idag ska de skuras här och jag ska oxå göra iordning på skötbordet. som blivit förvarings grej för bebisens kläder m.m
måste ändå packa ner alla kläder som ska tvättas.
eftersom jag vägrar tvätta i våran tvättstuga som hör till lägeheterna här.
tycker inte dem är fräscha. så brukar låna jockes mammas tvättmaskin.
får se om jag tar mig råd och köper en toppmatad liten tvättmaskin. de är iaf bättre än inget. men får som sagt se det.

betalade alla räkningar igår och även gravidförsäkringen. sjukt egentligen. hur mycke pengar som går åt enbart till de.
hoppas på att kunna sälja lägenheten nu så fort som de går.
den ligger iaf ute på hemnet och svenskfast.
http://www.hemnet.se/beskrivning/581163?r=3

ska snart ut på promenad med rufus igen. han är rastlös idag.


The end

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0