Se där ja

se där ja.
idag gick mina tradera annonser ut. allting blev sålt så nu blir de gå till maxi för att kolla upp frakten.
härligt när de går bra för en gång skull.
inväntar fortfarande svar från mäklaren som skulle hört av sig i fredags. ringer hon inte imorgon så får jag helt enkelt ringa upp henne.
Tog mig en rejäll sovmorgon idag eller va uppe och var ute med hunden sen la jag mig igen och gick upp vid tio i ett. skönt och behövligt.
ikväll blir det till att börja skära tapet kanter.
vi ska tapetsera om hallen hade vi tänkt. hoppas få de gjort snart med. 
inväntar svar från dagny oxå. så vi vet om de behöver hjälp med flytten.:)

uppdaterar mer ikväll.
The end

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0