Söndag redan?

Helgen har verkligen gått fort.
känns som de är fredag fortfarande.
men men iaf helgen har varit lugn och städad.
fått jocke att inse hur han ska göra eller kanske mer är jag som insett att de inte hjälper att bli arg utan att man kan be om hjälp istället.
han hjälper mig nu när jag är överpedant.
lite jobbigt att va de men kan inte sluta. :/
de måste vara kliniskt rent,
inte ett dammkorn någonstans.
dricker hallonbladsteet på påse och de är faktiskt helt okej. varvar de med höteet(lösvikts hallonbladsteet).
tycker nästan påsteet är gott.
ska lägga ut bilder senare på inköpen sen i fredags och så där.
även på bebisdressen jag fick hem som jag köpt på tradera. imorgon kommer antagligen mer saker jag köpt där.:)
hoppas på det iaf:) alltid roligt med paket på posten.
kan knappt bärga mig tills kameran kommer:)
ska bli så roligt.

vill få in lite mer gissningar nu på när bebis kan tänkas komma och vad denna där är för kön :)
kom igen nu.:)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0