Stök

Har varit så underbart skönt att ha lite energi de sista dagarna.
har hunnit baka städa och nästan fått de att se ut som ett hem här, Har oxå satt ihop skötbordet så jag kan måla det senare idag. måste sysselsätta mig lite. Igår planterade jag om blommor och gjorde julgrupp och började projekt Amaryllis och se om den tar sig likadant som förr året och året innan det. bara den inte blir för lång så. va oxå ute med Rufus en lång promenad igår och pratade med Malit under tiden. Hon är bra hon.
ska börja med Vattengympa minst två gånger i veckan kanske simma lite oxå. för höfterna ska bli bättre. De är inte sköna längre. kan knappt gå ibland när de låser sig.
men har tur som har lilla Jocke som hjälper mig när han är hemma.
Lite jobbigt dock att inte komma upp ur sängen och han vägrar vakna när jag väcker han och man ligger där hur toanödig som helst,haha..

Jo det är underbart att vara gravid

2009-12-03

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0