Tack emlan för hjälpen

tidig morgon igen då,
ska snart försöka lägga mig igen och sova,
är helt megaq täppt dumma pollen måste ringa v-c där jag gick innan och se om de kan skriva ut min allergimedicin igen,
så man kan andas lite iaf,
va helt depp efter besöket hos bm igår vet inte varför, ingenting va som jag ville, fast allt egentligen fortfarande va kanon. svårt att beskriva fast ändå lätt HORMONER.
kommer bli att jag byter blogg om ett tag men kommer då länka till den nya när den är klar och allting :)
idag ska jag fika med emma vid halv tolv de ska bli mys :)
känns dock som man snart är stammis på alla cafén haha
men trevligt har jag ju iaf, :) de är de viktigaste.
imorgon är de bf, för denna där,
tror dock den har planer på att vara kvar men man ska ju aldrig mista hoppet.:)
Denna där är så välkommen ut, och de är vätskan i kroppen oxå,
men de är väl sexigt med ballonger under huden som gör att de sticker i hela fingrarna benen och fötterna,
snacka om att de blivit svammelblogg de här,
kanske är för man är trött, eller något.
lovade iaf rebecka skriva på morgonen för de är som en s.k morgontidning/morgon blogg, haha
igår pratade jag för övrigt med moster <3 de va trevligt :)
pratade även med mamma en stund, och älskade lilla sara:)
åg jag vill se vårat mirakel nu,










vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0