Tidig morgon sen natt...

usch och fy för denna natt/morgon.
sovit mellan tre och kvart över fem i natt. minst sagt trött. men men går inte sova vet dock inte varför. la mig och försökte sova men ikke.
det vill sig inte,
måste ta mina järntabletter m.m bättre oxå, är kass på det.
idag ska jag till bm
har verkligen saker jag vill ta upp med henne.
se om de blir en fika med emma innan oxå.=)
ska snart ut med rufus gubben.
Svea jag är kär i han han är bara för söt.
tror inte de är så nyttigt alla gånger att man tycker han ser helt gosig och söt ut.
kan inte låta bli skämma bort han.
han ligger precis brevid en när man inte kan sova så lägger han sig och kollar på en om man inte håller om han. han är bortskämd.
blir till att ligga hålla om två sen,
mysigt.
längtar så till denna där.
imorgon bär de av på snabbvisit i jönköping.

och från och med idag är jag inte lägenhetsägare.
fy fan va skönt.


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0