Tvättar och grejar

Dagens sysselsättning efter att Emma och Melwin Victor, och Lina varit här, är att tvätta de behövdes verkligen, nästan överfull tvättkorg på bara en vecka sjukt. och vi är bara två visst att man byter kläder hela tiden, sen om något legat framme mer än en dag så slänger jag det i tvätten vare sig det är smutsigt eller rent, får för mig de blir dammigt och äckligt,
men men har även städat ännu mer i köket, som att de aldrig blir rent?!
folk kommer tro jag är döh tråkig som bara städar hela tiden, tro det då. de är sånn jag är just nu.
dammsuger 1-3 gånger per dag beroende på vad det är för väder ute, är de soligt så fastnar de mycke skit i rufus päls, så därför.
sen visst kanske onödigt att dammsuga alla rummen men vad gör de, de tar inte så lång tid.
de går rätt fort. 10-15 min,

detta har kommit efter jag blev gravid har nog aldrig varit så pedantisk, visst är de bra men det är jobbigt ändå,
vet ju att de aldrig kommer funka då bebisen kommit,
men men de får man ta då,

Vet inte varför men jag är nervös inför besöket hos Bm imorgon, hm
första gången jag är de tror jag.
ska be henne göra undersökning.

högsta önskan just nu är att de ska sätta igång nu ikväll,
är så nyfiken på bebis



vad ni tycker
Postat av: Malin

hur långt har du gått över??? man är ju grymt nyfiken på hur den lille ser ut osv

2010-04-28 @ 18:40:19
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Lina Å

fick inte victor vara me? :P

2010-04-28 @ 18:50:32
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Vänta du bara tills lill*n tittat ut med, här tvättar jag var 4-5 dag och varje gång är det 4-5 fulla ikea påsar. Där kan man snacka tvätt ;P

2010-04-28 @ 22:58:30
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0