Underbara Torsdag

Bebis i vecka 19
14 veckor sedan man va och tittade på bebis sist. va fort det har gått.

Tänkte lägg in en liten bild på den där så man får ngt positivt i detta inlägget.
solen skiner idag oxå hur bra som helst skönt men kallt ute.
jag tror ändå på att våren är på väg att komma.
Som sagt dagarna springer förbi fortfarande men inte lika roliga som innan.
har så hemskt ont av min magkatarr. känner inte alls okej längre.
kan tyvärr inte längre känna glädjen på samma sätt över att ha bebis i magen. Fast blir väl så när man inte mår helt 100%.
självklart är man glad över att bebis är där så inte så jag menar men inte alltid lätt när man mår kasst.
får stunder då man är jätte yr, mår illa och ibland kräks. man blir kallsvettig och de ända som hjälper är att lägga sig på golvet. fråga mig inte varför. har alltid varit så när jag fått ont i magen. bara golvet som hjälper inget annat.
men man ska inte klaga om ett tag kommer man sakna att ha någon där inne som busar runt och leker. fast då har man sötnöten utanför att kunna gosa med.
igår började vi måla om hallen ser ut som en bomb har slagit ner här hemma just nu men de är bara tillfälligt som tur är.
är så skönt att de faktiskt blir gjort så man börjar känna att de är ens eget med sin egen stil och allt.
de kommer bli himlans snyggt.
tvättade massa igår och idag oxå. Äntligen blir de rent och luktar gott om sakerna man tvättar här i tvättstugan.
har sen i slutet av sommarn tvättat hos jockes mamma.

Malit kom igår på att jag är synsk haha, 
för jag drömde att min bh skulle gå sönder och igår när jag prata med henne vad upptäcker jag jo att ena bh bygeln gått av. 
vet inte varför mina bhar inte går sönder på normalt sätt de är alltid bygeln som går av. någon mer som har det så? 


Tänker sukta efter lite kommentarer inte många som lämnar.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0