Va på utflykt igår

Va på road tripp med jocke Eee och Anjan igår. de va mysigt :)
roligt komma iväg lite.
va även hos sjukgymnasten på morgonen så nu ska jag få vatten gympa ett tag tills de är dags ungefär.
onsdagar kl: 11.
kommer bli as bra. så man får röra sig lite där oxå. :)
ont efter igår är bara förnamnet idag.
eftersom jag gick ner på stan efter jag varit hos sjukgymnasten och gick på stan hela tiden tills ee och anjan kom med tåget. :)
men motion fick jag iaf. sen tog vi en snabb fika och sen hämta jocke oss.
och vi åkte hem kollade hur jag bor nu och sen bar det iväg.
stannade och åt på vägen. sen fortsatte vi färden.
väl framme så börjades de shoppas. :)
mysigt nästan inget folk och istort sätt alla man såg gick med magar i vädret.
bilder på inköpen kommer:)
jocke köpte sina älskade verktyg så nu är han helst frälst:)
kul att han oxå hitta ngt iaf =)

kändes som en helt lyckad dag igår!
trött men de va det värt.
Lägenheten blev såld och
vi åker till jkpg idag för att skriva papper och bestämma när hon ska ta över den :)
hur underbart som helst :)
då försvann de tankarna man haft omkring den så blir de fokus på att vara gravid och bara försöka må bra och faktiskt njuta av att vara just gravid. =)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0