Varit och handlat,

Var för en stund sedan och handlade lite började bli tomt i kylen,
Det första jag fick se när vi kom in på maxi var Solrosor, och mitt kök blev räddat, har letat hur länge som helst efter en blomma att ha i köket och nu är den äntligen min,

passade på att öva färdighet med systemkameran oxå, tycker bilden blev helt okej  om jag får säga det själv.
Passade även på att köpa nytt halvstryphalsband till Rufus, Skulla jag själv få välja så nej sele men eftersom han drar en hel del nu förtiden så får det bli att pröva med detta ett tag tills han lär sig att han inte ska dra, För hur lätt är det att gå med en hund som drar samtidigt som man går med barnvagnen sen.? Det blev ett rött halsband iaf fint,

Köpte även nytt hårspray got2be hoppas de funkar bara för billigt va det inte, men brukar vara nöjd med deras produkter,.

Jocke har åkt till Osten, jag känner att jag ändå inte är roligt sällskap och har inte orken till att göra något heller för den delen,
bara handla tar ju hur lång tid som helst, kan gå 2 min måste pausa 1 ungefär så de går just för tillfället.
jag längtar verkligen längtar tills man kan ut och gå timme långa promenader och bara njuta av friskluft,
det ska bli så underbart när denna där har tänkt kika ut <3
lilla älskade barn kom ut till oss vi längtar så,
en vecka över tiden, vart tar tiden vägen. ?

Finns så mycke saker man längtar efter just nu:
att få se bebis lära känna denna där och bara snofsa på den
ligga och sova på mage
kunna promenera obehindrat
bli av med all vätska. inkl den stora magen.

man vill få känna sig fräsch.

det värmde så när Rebecka idag sa att jag va söt och såg fräsch ut, <3
Jocke säger det varje dag att man är söt och vacker och allting och självklart räknas det oxå,
men när vänner säger det så värmer det riktigt mycket.

funderar starkt på att ta rufus och gå och sova man får passa på de få timmarna man får sova.




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0