Vatten hallonbladste och honung

är riktigt trött nu ikväll varit en hård dag fast ändå ganska lugn.
tog min dagliga promenad med rufus och sen städadet.
sprungit på toa extremt många gånger nu idag. hm och bebis rör sig så de gör hur ont som helst emellan åt.
även om de är mysigt.
funderar på att ha en fråga stund imorgon, men ska funderar över de under natten. :)
skulle lagt in bilder nu ikväll men gör nog det imorgon istället.
fick ett extremt sug efter choklad så min älskvärda sambo åker och köper de :) gulligt värre.
sjukt att de man är sugen på nu är man oftast inte sugen på om 2 min. men ifall ifall så är de lika bra om de inte går över.
skulle packat bb väskan härromdagen men kommer inte tillskott. även om ganska ont emellan åt och mycke sammandragningar hela dagarna nu så känns de som de är en bra bit dit.
men egentligen kan de hända när som helst.
så får nog ta tag i det imorgon.

funderar på en tatuering jag vill göra.
fast vet inte om man ska ha den på svenska eller på ngt annat språk.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0