Vatten och äpple

sitter och gnager på ett äpple och dricker vatten.
mellanmål.
tycker mest man börjat bli hungrig hela tiden fast när man väl äter så går de inte i speciellt mycke. utan man blir hungrig igen efter en liten stund
så illa.

idag gick jag iaf upp vid kvar över elva. :)
även om jag var vaken vid halv sex och inte kunde somna om från vid halv åtta.
kollade på den gröna milen.
åt lite frukost sen tog en 40 min promenad med rufus.
duktig tycker jag.:)
ringde och terrade linn under tiden.
sen ringde jag malit som varje dag.
dagarna går så fort. och kvällarna långsamt.
gjorde i ordning skötbordet igår iaf.
de blev bra om jag får säga de själv bilder kommer nog ikväll

the end

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0