When it was good

You used to call me
Just to say I love you baby
You would always treat me like a lady
Everyone was jealous of the way
We kept keeping on feelings were so strong

Always knew that I would occupy your mind
You could always find a little more time
To show me I was number one
Sititing there on my throne
Lately where’s the feeling gone

when it was good
We were sitting on top of the world
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right not like tonight
We were sitting on top of the world

When it was good
No we didn’t have a cent to our name
When it was good
We were happy in the pouring rain
I wish it would would be that good
When we were sitting on top of the world



åh vad jag längtar tillbaka ibland.
till fest bulgarien m.m
låten va verkligen favoriten.
allt va så enkelt och man va som man brukade.
nu för tiden känner man sig som en bitterfitta som inte orkar gör de som man helst av allt vill.
de är sjukt egentligen va framtiden kan ändras på en sekund.
dagarna innan jag fick + et på gravstickan så tänke man att barn kan vänta jag vill resa och festa och göra saker som jag har som drömmar.
kan ju passa på att berätta mitt elaka sätt att berätta om graviditeten för jocke (pappan)

Vi skulle till apoteket och köpa avmaskningsmedel till rufus, när jag väl var där inne så hamna jag som i trans eller ngt sådant helt plötsligt stod jag med gravtest i kassan och betalde. när jag kom ut till bilen frågade jocke vad jag köpt. vet inte varför jag ljög då egentligen vi som alltid hade varit öppna med saker och ting. men iaf så svarade jag att jag köpt en tungskrapa. sen nog om de vi skulle åka köpa dricka oxå. men jag våga knappt gå ut ur bilen rädd för han skulle kolla i påsen. men skyndade mig in och köpa de iaf. väl hemma gick jag och hämtade min tungskrapa i från väskan och gick in på toaletten övertygad om att de skulle vara negativt på testet och eftersom de skulle vara de skulle han se tungskrapan och inte fråga mer om de.
men så fort man (kissat) på stickan kom + et. har nog aldrig skakat så mycke i hela mitt liv, visste inte vad jag skulle säga.
öppnade iaf dörren men gråten i halsen och sa till jocke som satt och spelade, att vi va tvungna att prata han frågade om vad och då? kunde
inte få fram mer än om de här. så slängde jag fram gravtestet och bruksamvisningen till han.
han vart chockad. minst sagt. !
men iaf så bestämde vi oss för att åka och köpa några till för att vara på den säkra sidan. så åkte till maxi och köpte 4 rfsu test. och tog dem alla.
alla var lika positiva som första.
de va panik här hemma.
dagen efter åkte vi till apoteket igen köpte två test till.
chockad och dum som man var så inbillade man sig att de kunde ha gått över. haha.
men ikke. de va lika positivt den dagen och två dagar efter de.
va på första vu 20 augusti då de bekräftades.
vi pratade inte så mycke om de just vid de tillfället och de blev lite krångligt med denna stora grej som väntade oss.
en tillfällig kris som vi snabbt tog oss ur. som tur var.
vi började prata om de först efter kubtestet då vi fått första ultraljudsbilden.
och nu sitter vi här förväntans fulla inför framtiden med lite mindre än tre månader kvar till beräknat datum. de kommer bli de största som hänt oss. kommer vara så mysigt med en liten bebis. :)

och den som säger att de har relationer där inte det finns konflikter eller
diskussioner ljuger. de hör till. och sanningen är den att de är först när man är väldigt trygg och säker på en människa som man vågar bråka med den, utan att ha rädsla för att förlora den personen.


2010-01-18

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0