blir inte alltid som man planerar

Ibland blir de inte riktigt alltid som man planerar.
meningen va ikväll att vi skulle åkt till andrea och andreas och spelat lite spel men milly vart gnällig och inte alls på humör så då kändes de som de va lika bra att stanna hemma.
eftersom hon inte sovit mer än 20 min på hela dagen.
så i försök att få henne somna så gick vi ut och gick 1½ timme sista 10 min då sov hon resten låg hon bara där och kikade skruttan.
resten av dagen har iaf varit bra glatt humör  som de flesta dagarna :)
vi har även börjat med lite smakportioner med gröt nu. hon gillar de verkligen :)
har även prövat morot de vart inte lika populärt.
men hon vänjer sig nog snart.
imorgon vill jag ha en dejt någon som känner sig manad???;)
ska som de ser ut nu träffa ems.
och på fredag träffa rebecca och sofie en sväng :) mysigt :)
rebecx har inte fått sitt halsband än så tänkte ge de nu på fredag efter de kan ni få se hur de ser ut :)
suprise suprise:)



livet på bb nu..
på återseende:)

vad ni tycker
Postat av: Lina

ja men hej VINKAR vi kan ses.. jag har äntligen fått ditt paket med =)

2010-08-19 @ 10:42:01
URL: http://mzlinaka.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0