en flicka som är stark.

 

milly låg och kika när vi klippte jocke innan:)
riktigt nöjd med resultatet:)

Han ville dock inte ha hjärtat där.

gårdagen går inte beskriva i andra ord än.
Om det är!?
ATT de är?!

de va en väldigt rolig och underbar dag. :)
länge sen man skratta så mycke.
de på ullared måste trott att vi va störda eller något,
underbart.
idag har jag varit hos L och fikar trevligt trevligt.
och om en stund ska vi se om  min mage tilllåter mig åker bort till A+A.
och spela lite kort.
vore grymt skoj.
men magen har ont.

shoppades iaf en hel del på ullared. igår och sedan h&m till milly. :)
dock trodde jag och ems att jackorna vi pröva va omoderna. ACK så fel vi hade när vi gick ut därifrån och kom till andra affärer har varje affär dessa jackor.
blondiner :O?
Om vi är?!
ATT VI ÄR!?

helt underbart är de.
blir nog en tripp dit sanrt igen då vi båda är galet sugna på dessa jackor,.!*
we hope sooo

har även sätt att soffan vi beställt kommit ut på kampanj och hm tänker ikke betala 3000:- mer för att de inte kunde yttra de för 1½ vecka sedan. så blir åka till mio imorgon.
och eftersom den är billigare så tar vi bordet vi vill ha oxå!:)
underbart:)


vad ni tycker
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Tre tävlingar i min blogg är avslutade. Kanske var det du som vann?:) Tack för att du var med:)

2010-08-23 @ 21:41:21
URL: http://soffiz.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0