Välkommen välkommen hem

äntligen är dopet över.
eller äntligen så bra som de gick igår så hade de gärna fått ske fler gånger.
Måste verkligen tacka alla som va med igår för en verkligen underbart dag.
milly skötte sig exemplariskt hon log mot prästen när hon fick vatten på huvudet och va glad och sprattlig under hela dopet.
hon tog en powernap på 5-10 min emellab åt för att inte missa ngt.
men inte att hon gnällde ngt.
underbaraste sötnosen.










dock skäms jag då jag faktiskt inte tänkte på en av mina närmaste att bjuda.
men inte mycke göra åt nu. har bett om ursäkt.
men vi är som sagt väldigt nöjda med dopet och

Våran älskade
Milly Edla Mårtensson
du gjorde mamma och pappa så otroligt stolta igår.
Du gjorde inte en sur min utan verkligen trivdes som centrum person.
Vi älskar dej överallt annat.
tack sötnos för du skötte dej så bra och va en så snäll flicka.
<3<3<3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0