Hel dag i Ullared.

vi började våran dag med att ta en extra timme sovmorgon.
tänkte åkt redan vid åtta men bestämde oss senare för att åka vid halv tio. skönt vare.
när vi väl va framme så va de hur mycke folk som helst men de kändes inte trångt eller så ändå.
men de höll på att göra om så de var jätte svårt att hitta men de fick gå som de gick.
vi gick där och strosade med milly i bilbarnstolen i kundvagnen, trodde garanterat hon skulle vakna men ikke hon sov sig i genom hela sitt besök i ullared.
jag som ville veta hennes omdömme frågade henne om hon ville ha just den bodyn eller vad de nu va just då, och hon såg så nöjd ut så tog de som ett ja.:)
det va rikigt skönt att bara göra något jag jocke och milly utan telefoner och allt sådant.
egentid med varann. underbart.

tänkte lägga upp lite bilder på dagens shopping:)


shopping till mig:)


Millys shopping :)


Till dopet



Nödvändiga / mindre nödvändiga saker:)




så trött och glad är man efter en hel dag :)


vad ni tycker
Postat av: Daniella

Guud vilka underbara klänningar du har köpt! nu är jag avis ;)

2010-06-20 @ 11:13:49
URL: http://dellisch.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0