Lång tid mellan inläggen.

Ni får förlåta att de tar lång tid mellan inläggen...
det har varit är lite mycke nu emellan åt.
kan börja med att skriva från torsdagen förra veckan. va på bvc på kontroll med milly hon va 54 cm lång och väger 4470gr nu börjar bli en stor flicka. :) mindre skoj va det att svara på frågor om förlossningsdepression...
gjorde de och svarade så ärligt som de gick.. och hm fick lite för många poäng... så där va de fast ställt varför jag mått som ja mått/mår skönt och otäckt på samma gång. men ska prata med bvc tanten varannan vecka för de va de dem kunde erbjuda just nu..
så döm mig om ni vill men jag väljer att inte göra de då jag vet att jag snart är ur den.
dock känns måsten verkligen jobbiga just nu så slipper dem helst.
vill bara få umgås med familjen vännerna och gör de man känner för. och det får jag göra:)

älskar min familj och vänner:)

sen i fredags iaf så tog vi de bara lugnt och på lördagen åkte vi till mamma och hälsade på och träffade sophie och filipha hon va så liten:) så söt var hon :)
och på söndagen tog jag linn och sophie och alla vi med barnen promenad och tjötade de va mysigt:)
sen åkte vi till malin och tobbe och visade upp milly:)
tack malin för alla kläderna:)

och idag har jag och milly varit i stan och träffat Emma och rebecka och barnen:)

imorgon ska jag på efterkontroll minder skoj men nödvändigt....

Glöm inte vara med i tävlingen den avslutas imorgon vid 00:00


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0