midsommar

ja då vart de midsommar det här året oxå. vi ska spendera kvällen med grillning hos svärmor är det tänkt.
så vad har skett denna veckan. har umgåts med Emma och barnen två dagar och träffat rebecka en snabbis. och sen haft en dejt med daniella och nea. :) skulle hunni träffa lina oxå men de får bli nästa vecka:)
igår var vi och kollade på bil och oj va fin den vart.:) så nästa vecka rullar vi i en vit bil :)
hihi
nästa vecka är de fullt upp.


Måndag: jkpg
Tisdag: möte på banken och träffa emma
Onsdag: följa med Sara till göteborg och rebecka och melvin följer med.
torsdag:----
fredag: åker till pappa och stannar
Lördag: är i smögen
Söndag: åker troligtvis hem.

älskar verkligen att ha saker att göra.
är så stolt över min söting.
hon somnar nu vid 22 och vaknar 06 och vill ha lite mat för att sen somna om till 09 så underbart:)
jag kan inte säga annat än att jag är bortskämd just nu :)

även om de är segt att vakna till vid 6 tiden så när man möts av ett stort leende så kan man inte annat än smälta:) min underbara lilla milly:)

har även kommit på grejer med hennes andningslarm nu så jag vet hur man gör de känsligare och nu tickar de varje gång hon andas de tickar väldigt lågt så man störs inte av de utan de känns bara väldigt bra:)


Glad midsommar på er :)

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0