torsdagen

dagen började med att besöka mamma gruppen.
de var väl okej men samtidigt kändes de som man blev dömd va yngst och så där... hm aja får väl ge de en chans till.
träffade rebecca ja med två cc satt och tjöta men blev helt plötsligt orkes lös och gick hem istället la mig och gosa med milly och rufus och somnade en bra stund. sen gick vi ut på 40 min promenad och jag ringde linn en sväng.
äntligen har människan tele igen.
men de är hemligt :O
finns inte så mycke att skriva egentligen.

mer än att jag verkligen älskar min lilla familj och älskar livet som mamma.
och jag längtar tills jag får träffa sara och följa med henne på spännande saker:D
nästa vecka ska jag försöka få full späckad de är skönt att slippa tänka för mycke..


vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0