Åh mitt nya namn är ROSA

Iaf känns det så, blir inte mycket tid över till annat Millsan är hungrig och då är de bara se till att mata,
men det är så mysigt.
Hon jocke och Rufus är verkligen de bästa som hänt mig, kan inte få en mysigare familj,
igår var bvc tanten här på hem besök.
hon gick igenom massa saker och vägde Milly
hon hade gått upp 150 gr så det va riktigt bra låg över födelsevikten nu iaf:) men ifs så gick hon inte ner mer än 80 gr på de första två dygnen.
Hon är redan en vecka de känns som tiden går alldeles för fort.
Stanna den bara ett litet tag.
Det är verkligen helt sjukt hur mycke kärlek man har tills sitt barn,
jag som va så rädd innan att jag inte skulle kunna känna rätt för henne, men från första sekunden jag såg henne så älskade man henne över allt annat.

Sjukt skönt är det iaf att hormonerna börjar ge med sig, gråter inte lika mycke nu. fast visst kommer de över en ibland.
tur de är av glädje.

Igår var Rocky här en stund och kikade på Milly och hjälpte Jocke med bilen så nu funkar den igen äntligen. =)
tog även en lång promenad med Lina på kvällen de va riktigt skönt. kändes dock i bäckenet och höfterna men men de får man ta. köpte även en ny filt till bebis igår.

imorgon kommer mamma och micke ner ska bli roligt :)


det är riktigt kass uppdatering här nu för tiden men de kommer tillbaka när allting har lugnat sig så kommer det :)

ska ner en snabbis på lindex sen och köpa en ny bh, här har det för tillfället blivit pamela andersson släng dig i väggen.


vad ni tycker
Postat av: mamma

Det är så när man får barn, man har aldrig älskat så. o du ska veta att man älskar er precis lika mycket hela tiden från fösta sekund o o hela livet ut, man är lika orolig hela livet, man är så rädd om sina älskade barn, det är det bästa som har hänt. jag känner det varje dag. varje dag tänker man på er. både dig o Tommie.

2010-05-07 @ 12:20:47
Postat av: Michelle

Men GUD vilken underbaring! Så bedårande söt :) det har ni gjort bra!

2010-05-10 @ 20:48:59
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej mitt kusinbarn och stort grattis till er söta tjej. Härligt att allt går bra! hade gott och ta hand om dig! kram Sarahw

2010-05-12 @ 20:27:01

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0