Denna där lilla milly

Världen underbaraste dotter vart hon i natt sov mellan halv tolv och halv fem. så skönt så idag har hon en pigg och glad mamma och hon är riktigt glad och go hon oxå.
hon somnade om när hon fått mat och sov till 9.
kom även på att hon blir för varm i pyjamasen så hon fick sova sista timmarna i blöja och med filtar istället.
hon stomtrivdes så.
har drömt tre nätter i rad nu att jag köper ny barnvagn så just förtillfället är jag väldigt inne på att göra detta.
vet inte varför då jag är nöjd men den jag har men ändå, hm svårt.
färgade håret igår så nu är de lite ljusare till:) snart så kanske man nått dit man vill.


milly vill ha mat så skriver nog mer sen <3

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0