Försöker att landa...

Igår vid halv tolv kom vi hem från bb, allting såg bra ut med Milly, infektionsproverna och guldsot proverna såg bra ut, imorgon ska vi tillbaka till bb-hemvård för att ta pku testerna och hörseltest och sådant.
håller på att skriva en förlossningsberättelse oxå så den kommer inom kort.
Fick besök igår när vi kom hem av Millys farmor och gammelmormor eller vad det blir jockes mormor, och max och madde,  fick massa söta kläder, vilket är perfekt då alla kläder är alldeles förstora för henne.
Idag kom jockes pappa och sambo och Andrea och Andreas :) så fick Millsan ännu mera kläder:) och ett par jätte söta tossor från dinglisarna :)
Efter det kom Rebecka och Mattias de hade köpt ett så sött prinsess halsband och ett litet princess smyckeskrin :) hon fick även en kläning och söta strumpbyxor.
bilder på alla presenter kommer inom kort.
Igår när vi va och handlade en snabbis så köpte vi cerisrosa och vitrosa rosor till Milly,
inte för hon kanske uppfattar dem men hon fick dem som välkommen vårat Mirakel,

vilket osammanhängande inlägg.
har så mycke jag vill skriva egentligen som inte kommer ut.

kan nog inte beskriva i ord hur lycklig jag är just nu.
Mår så bra och är så stolt över min bara min fina dotter,(jockes oxå)
Visst är de underbart att graviditeten är över, alla hormorner ska ut
och man har väldigt VÄLDIGT lätt till gråt. man gråter för man är lycklig
Toppen togs nyss när vi skulle hem från jockes mamma vi gick med barnvagnen
och Milly blev lite ledsen och jag börja stor gråta för hon gråter.
men men det är bara ta.

Älskar verkligen detta livet. <3


Kommer nog ett bätte inlägg imorgon. :P

Prövade ligga på mage igår Vilken känsla underbart konstig,







vad ni tycker
Postat av: Emlissen

Åh, jag fylls av lyckorus i hela kroppen när jag läser detta! Lycka till med Milly och allt annat framöver nu (V)

2010-05-03 @ 02:32:34
URL: http://emlissen.blogg.se/
Postat av: mamma

det är det finaste man blir i livet. det är när när man håller sitt nyfödda barn. tårarna rinner o man är så lycklig. när första leendet kommer. är så under bart det glömmer jag aldrig, varken på dig Angelica eller Tommie det är sån underbar känsla kram mamsen

2010-05-03 @ 08:55:14
Postat av: Svea

älskade lilla vän, visst är livet som mamma det allra bästa :) Du klarar ju detta galant. Love u <3

2010-05-03 @ 12:16:48
Postat av: Anonym

Du vet att det kan vara farligt för små barn att träffa så mycket människor, finns faktiskt virus som gör att spädbarn dör pga för mycket infektioner och skit folk bär runt på utan att veta.. Låter som du redan har haft alla vänner och släcktingar hemma och Milly är väl inte ens en vecka ??

2010-05-03 @ 14:30:10

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0