Har hittat en ny låt att få mani på

Alzaraz-lovat mig själv.

verkligen hur bra som helst iaf enligt mig.
igår fick vi papprena från skatterverket på Milly så idag ska de läggas på lådan, riktigt häftigt kändes de, samtidigt som man blev rädd, detta är verklighet,
man lever runt i sin lilla bubbla man är glad om man hinner med att tänka en tanke på sig själv, lät egoistiskt men de är sant, Älskar verkligen att vara mamma, i helgen ska vi åka upp till jönköping och sova där mellan lördag till söndag, ska bli mys att komma iväg lite. rufus ska få vara hos svärmor, blir synd om honom annars eftersom de troligtvis kommer vara fokus på Milly och han är van vid 100% fokus på honom.
man känner sig redan elak mot honom därför försöker jag iaf en gång om dagen komma ut och gå en egen promenad som vi gjorde förr, bara jag och han. nu menar jag inte på flera timmar utan på 30 min, det funkar så länge jocke är hemma. Va ute och gick med Rufus och Milly inte så långt men härrom dagen och det funkar han förstod ändå att han inte kunde dra på samma sätt som han brukar.
Rufus är verkligen mysig med milly han ligger och tittar på henne och ligger hon för länge i vagnen så hoppar han upp med tassarna på kanten så han ser henne, mysig hund är han.

Undra när man ska inse att detta inte är en dröm utan våran verklighet,

våran lilla Milly <3


vad ni tycker
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Om ni orkar, vill och kan så vill vi jätte gärna träffa er och se den lilla godisen när ni ändå ska hit :)

2010-05-11 @ 14:14:37
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0