I can´t be no one else

idag är Millsan 1 månad tiden går fort,
känns som de va igår jag låg på förlossningen och hon kom upp på mitt bröst. jag längtar tillbaka det va den bästa känslan i hela mitt liv, Att man kan älska så liten människa så mycke. ibland vill jag bara tillbaka till den dagen hon föddes jag vill känna den lyckan hela tiden. självklart älskar jag henne över allt annat idag oxå om inte mer, hon är verkligen mitt hjärta, att se henne utvecklas gör en verkligen glad, att se henne le på morgonen när man tittar på henne, kan ju knappt skriva om det utan att få tårar i ögonen. det bästa beslutet i mitt liv var att behålla bebisen när jag fick reda på att jag var gravid trots att situationen var som den var. man inser verkligen va som gör livet värt att leva när man fått barn. visst självklart kan man ibland längta efter en ute kväll bara få dansa och ha roligt. men samtidigt så känns de mer värdefullt att vara hemma och ta vara på tiden med familjen.

J
jag vill verkligen det här annars hade jag inte stannat kvar, jag hade inte kämpat på som jag gör.
hade jag inte haft de känslorna som jag nu faktiskt har för dej så hade jag inte suttit här, jag hade gått.
att jag åker iväg beror inte på känslorna i den bemärkelsen men jag behöver träffa mina vänner i jkpg oxå...
jag behöver få känna saknaden av dig samtidigt som man vet att du finns kvar vid min sida.
ja det har varit ett kämpigt halvår de sista men de va ännu värre tiden innan det. och vi klarade de så varför skulle vi inte klara oss igenom det nu? jag vill ju att du ska förstå att jag älskar dej lika mycke som jag vet att du älskar mig...



jag vet att jag inte är den lättaste att leva med ibland.
men när man känner att man någonstans på vägen tappade bort sig själv, och man försöker och hitta sig själv och bli den man va, men man finns ingenstans. så är de inte alltid lätt heller, jag vill ha livet jag har nu tillsammans med att vara den jag var innan, den glada spontana som verkligen va glad hela tiden.
nu går man istället och tippar på tå rädd för allt ska bli fel,
men så länge jag inte funnit mig själv så kan jag inte vara någon jag inte är.






I don’t wanna play; I just wanna remember, my name


har suttit och lyssnat på låten jag hatar nu på repeat
this is my life. den som spelades 10000 gånger på förlossningen. låter kanske sjuk men jag längtar tillbaka.
förbaskade tårar som rinner oxå....

keep fighting.

jag gör så gott jag kan mer kan jag inte göra.....


vad ni tycker
Postat av: Anonym

sluta kämpa börja leva. va den du är, i ditt innersta finns svaren rensa den o lev ut.

2010-06-02 @ 10:24:52
Postat av: svea

har vart dålig på att låna ut min axel och bara finnas för er, men svea is back och jag tycker du är stark, väldigt stark! DUu har klarat dig långt, och du kommer klara dig längre om du fortsätter.. men sätt ner foten, stanna upp en sväng för att minnas vart Ni är påväg, du & din vackra Millysöting. Ni är värda det bästa, för att ni är bäst FÖr att ni alltid finns där, ställer upp, är dom ni är!! och för att våra flickor sympatigråter ;)

2010-06-03 @ 23:02:10
Postat av: svea

har vart dålig på att låna ut min axel och bara finnas för er, men svea is back och jag tycker du är stark, väldigt stark! DUu har klarat dig långt, och du kommer klara dig längre om du fortsätter.. men sätt ner foten, stanna upp en sväng för att minnas vart Ni är påväg, du & din vackra Millysöting. Ni är värda det bästa, för att ni är bäst FÖr att ni alltid finns där, ställer upp, är dom ni är!! och för att våra flickor sympatigråter ;)

2010-06-06 @ 14:05:05

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0