Presenter på posten

Idag när jag skulle hämta posten låg det två paket till Milly där i, det ena var från Sara.P och det andra var från morfar. Fick en hel del kläder så fina så.:)
tack så jätte mycke Sara det betyder mycket:) <3
Har även tvättat idag då Milly hade roligt med att förbruka pyjamaser i natt.
trög som jag är så gick jag ner och kollade skulle kolla om de fanns tvätt tid idag eller imorgon, såg att ingen tvättade och kollade almenackan,. oh va konstigt att ingen tvättade vi hade ju bokat redan så de va vi som hade tvätt tiden. 
så nu är alla nya kläder och andra kläder tvättade.
idag ska vi bara vila och ta det lugnt. sov inget vidare i natt, Millsan ville ha närhet och mysa så hon sov en hel del på mig mage.
mysigt vare allt.


Har This is my life låten på hjärnan har haft de sen förlossningen, troligtvis för den spelades 200 gånger kändes de som undertiden man låg där.

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0