Väntar på att Milly ska vakna

sitter och fördriver tiden just nu. jocke har åkt till en kompis och Milly sover.
ska tydligen uppfattas som skön egentid men nej jag tycker inte de är skönt. jo de är kul att jocke kommer iväg en sväng så vi inte går varandra på nerverna. vilket lätt kan ske annars.
Åh blir verkligen så trött på mig själv eller egentligen på kroppen.
ingen matlust samtidigt som hormornerna inte är med mig utan man känner sig som en barnrumpa som gråter när de måste äta. för de är så de är just nu gråt vid måltid.
vet inte varför. men även om hungern finns där så finns inte aptiten.
vet vad de låter som men nej inte någon ätstörning.
försöker iaf pilla i mig för Millys skull vill ju verkligen kunna amma henne och att hon får i sig all näring hon behöver.
men de kommer nog tillbaka tids nog. har ju varit till och från under graviditeten oxå.
Det är sjukt hur man kan glömma saker snabbt som hur ont de gjorde att ha foglossningen och allt sådant.
Visst känns de ibland fortfarande men inte på samma sätt alls. nu är de mest bäckenet som gör skit ont ibland.
men de är väl att de ska ihop igen. och bli stelare.


Vill verkligen att sara ska veta hur glad jag är för hennes skull att hon ska få sina bebisar :)
<3
helt underbart:)




Millys låt är Flickan I en Cole porter sång.

går inte beskriva i ord lyckan man känner.
hon är min bara min.




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0