Varit i Göteborg en sväng

Ja som sagt idag bar det av till Göteborg och kika på barnvagn till Milly hade en sen innan men den kändes inte 100% vet inte varför, kollade inne på babyproffsen och på happyland.
hittade först ingen som föll oss i smaken men inne på Happyland så stod den iaf, en lätt och smidig tre hjulsvagn som man kunde få i rosa och svart, och man fick med den direkt. så den blev det (bild kommer).
köpte även en skötväska till den. i svart,
riktigt nöjda gick vi där ifrån.
nu vet jag inte vad jag ska hitta på Milly ligger på jockes bröst och sover, kanske ska fortsätta med förlossningsberättelsen. hm tål att funderas på.
natten som varit va underbart Milly somnade vid halv elva ungefär och jag kort där efter sen vakna hon vid ett och åt sen vaknade vi vid halv fem sen sov vi till nio. sovmorgon, =)
imorgon ska vi till Bvc för vägning ska bli roligt och se hur mycke hon gått upp eller ne föresten de ska det inte alls för de betyder att hon blir gammal. jag vill stanna tiden.
idag är hon redan två veckor. för två veckor sen låg jag inne på förlossningen med värkar och väntade på att denna där skulle komma ut.



vad ni tycker
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Har en ny tävling i min blogg igen :)

Nu kan du vinna smycken, kommer även en till smyckes tävling senare ikväll. Här är iaf länken till den som redan ligger uppe: http://neccin.blogg.se/2010/may/tavlingsdags.html

2010-05-13 @ 20:55:59
URL: http://neccin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0