försöker att va stark

försöker att kontrollera min smärta
försöker vara glad men de känns i mitt hjärta.


dålig uppdatering har de varit.
har haft en jobbig och tuff tid.
men de är dags att blicka framåt.

imåndags flyttade min älskade rufus från oss.
jag har under en längre tid lidigt med honom eftersom han inte fått den tiden
han förtjänat. all lek och allt vi gjorde innan de fanns lixom ingen ork till.
och tro mig jag har kämpat och grejat för att de ska fixa sig.
för min underbara sötnos.


men när jag känner mig mer hel så ska vi besöka ruffan och leka med honom.
våran älskade vovve.
finns bara ett ord smärta.
speciell plats <3
men han har fått de bra nu han har fått en matte och husse som låter han
ligga och kolla ut i fönstret och de är ute och låter han springa fritt leka med bollar m.m.
det är för djävla tungt rent ut sagt..




vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0