stand up

har en liten tös här hemma nu som börjat försöka ställa sig mot saker och hm ja hon klarar de ibland.
igår ställde hon sig mot tv-rums bordet.
och idag mot damsugaren.
så hm nu blir de stenkoll på denna madamen.
imorgon blir en skoj dag.


först ska vi till öppna förskolan sedan vidare och träffa emma
och efter de ska vi på familje tripp till ullared. :)
julpynt och julklappar.
sen ska vi pynta och verkligen komma till ro här hemma.


på fredag kommer syskonen och vi ska vara barnvakt i helgen de ska faktiskt bli mysigt. :)
trot eller ej, :)

vi ska pröva på livet som tre barns föräldrar.

med regelbundna tider och grejer,,


ska även ringa skolan jag vill börja plugga lite behöver de för mina planers skull :)

vad ni tycker
Postat av: monica

mysig bild :) själv använder jag badkaret när jag tvättar barnen :P haha

2010-11-26 @ 10:39:30
Postat av: johanna

vilken sööt blogg :)

2010-11-26 @ 19:41:53
URL: http://johannakeski.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0