den vart man inte beredd på

kan man inte direkt säga att man vart men men,
idag blir de till att gå på kalas :) hur trevligt som helst.
inann dess ska jag ner till stan och kika på om de finns ngt att ha på mig ikväll :)
hoppas de finns något,
trött är jag som bara den.
vaknade vid 4 tiden,
inte av milly utan av att ja inte kunde sova.
milly sov till halv åtta från åtta igår. mysan <3

imorgon följer vi rutiner och har spelkväll :)
så underbart skoj att umgås

älskar ha saker att göra,

igår hade ja besök av sofie och söta elvin
och lina senare kom emma oxå :)
mysigt va de.
hade gjort hallon och mango paj
och kladdkaka :)

tror de uppskattades,
ska även lägga ut en recept på en paj jag gjorde för ett par dagar sedan,

vad ni tycker
Postat av: Jannie

Ville bara säga att hon är ju

fantastiskt söt din lilla!

Hoppas ni får en mysig kväll!

2010-10-02 @ 17:21:35
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Angelica Östergaard

Åh va roligt att du gör det! va tränar du när du är där? går du på nån gruppträning? :)

2010-10-03 @ 09:26:00
URL: http://angelicaostergaard.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0