helgen som varit

kommer en liten resume av helgen som gått.
i fredags så kom min far hit en stund och hälsade på och sen var de dags att göra sig i ordning för jag och milly skulle till andrea och käka tacos med henne och några av hennes vänner. mycket trevligt =)
lördagen bestod av att söta sofie och elvin kom hit på besök åh tycker de var mys.
rebecca kom även förbi och hälsade på lite :)
söndagen igår kom min mor och far och låtsas pappa ner och hälsade på,
sedan hade ja och jocke myskväll kollade tv och så där.
händer ikke ofta det.


idag är de tänkt att jag ska träffa ems
för länge sedan,
<3



åh ibland känns de bara som de blir fel.
det är nog mig de är fel på ändå....!

vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0