slappisdag är bara förnamnet.

jag och milly även rufus har en slappdag idag
så att de kommer bli mycke mys och lek idag och glömma
allt vad städning tvättning och diskning heter.
påtiden jag gör de.
eftersom ja i vanliga fall dammsuger 2-4 gånger per dag och dammar och dammar,
men de blir stökigt med barn och hund.
bara vänja sig.
allting behöver inte alltid se perfekt ut,
dags att släppa på kontrollen.

åh min högsta önskan just nu är verkligen ett hus. !
gud va jag önskar detta och vill.
drömma kan man ju göra.


emma vart här idag och vi käka frukost ihop de  vart mys:)
hihi

i eftermiddag blir de iaf storhandling de behövs med stort B.

har verkligen ingenting hemma.


igår fyllde även jocke 25 år.
milly och jag va med andrea och kikade efter en liten present till han.
han fick nya hörlurar till datorn av milly & rufus och en ny mobil av mig :)
även 10 röda rosor.
hoppas du blev nöjd med din dag igår sötnosen!

hade även liten spelkväll så där på kvällen
med andrea och andreas
mycke trevligt som vanligt.





ni glömmer väl inte att tävlingen om tandblekning avslutas idag?
endast 7 timmar och 45 min kvar tills vinnaren utses. :)





vad ni tycker

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0