1 2 3 4

natten i natt vart inte av denna värld. den bestod av att inte kunna sova, alla sov utom jag så jag la in en tvätt och grejade lite i köket.
det är grejer det.
idag måste jag verkligen ner på stan och köpa träningsskor, så förthoppningsvis så kanske inte jocke måste jobba över så vi hinner det.
är så grymt sugen på att beställa en massa kläder men de känns onödigt.
finns en massa fins på bon prix och på gina hm.
men men onödigt när man ändå är på G neråt i vikt.

kan verkligen rekommendera nutrillet smootie tropisk. hur god som helst.
brukar hata dessa äckliga bantnings drycker men denna är verkligen ngt extra.
smyg reklam helt klart. :)

nu blir de frukost har varit ute på promenad med rufus ikväll blir de nog lite dejting med ems.
om jag får som ja vill :O


Rebecca call me....!

nästa vecka vill jag ha full späckad.:)
med massa träning promenader och mysiga fika stunder.
och underbara vänner.

Vill träffa min malit oxå.. ja tack.!

sofie kämpa på nu sötan. :)
det är inte långt kvar. det tickar neråt hela tiden.
milly längtar efter som vän. ):

vad ni tycker
Postat av: Sofie

jo jag kämpar och kämpar! det är det sista som är jobbigt! men snart så snaaaart!! milly kommer snart ha en bästiiiis hihiih <3<3

2010-09-08 @ 22:23:54
URL: http://soooofiejohansson.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0