Fick för ett tag sedan,



jag fick för ett litet tag sen hem detta snygga halsband som kommer från mittnamnhalsband.se
tycker dessa är så fina så har numera två stycken i olika stilar på namnet,
min tanke är att milly en dag då hon blir äldre ska få dessa av mig.
Det bästa är att dem passar lika bra till vardagen som till fest.
använder mitt nästan dagligen.

så jag tycker ni ska göra som mig gå in och skaffa ett halsband med ert eget eller med erat barnsnamn.
det finns så man har två namn under varann oxå,

de är så otroligt vacka :)

snart kommer de mer bilder från olika tillfällen då man kan använda dem. :)
besök mittnamnhalsband.se
och kika efter vad dem har för roliga saker :)




vad ni tycker
Postat av: Sarah

Jag beställde halsbanden som är som puzzel till mig och Pierre på våran två års dag ^^ Skitsmidigt!

2010-09-27 @ 21:33:17
Postat av: Tina

Åh gud vad Milly är söt :D Själv är jag gravid i vecka 21 och längtar så jättemycket efter mitt barn!

Har du en förlossningsberättelse på bloggen någonstans som du kan länka till? :)

Länka gärna som en kommentar i min blogg så att jag inte missar den! Vill gärna läsa om du har en uppe!

2010-09-30 @ 12:57:15
URL: http://hejtina.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0