highway man







Mitt hjärta blev 5 månader igår,
känns som de var igår hon precis kommit ut,
vi va även på bvc igår och vägde mätte och vaccinerade,
Äen denna gången slapp vi än så länge biverkningar.
vilket jag är glad över.
så millsan är lika glad gosig och allt som vanligt,
min sötnos!













igår va de en liten snabb mamma träff mysigt,<3
sedan begav jag milly rufus och andrea oss till borås i jakt efter telefon
till både mig och sambo,
eftersom sambo blir 25 nästa vecka.
så får han en lite fina present.

när vi hade åkt omkring till en del affärer och irriterat och varit jobbiga mot personalen
åkte vi till media markt och se där där fanns den som vi va ute efter htc wildfire.
efter vårat nöjda köp så vart även andrea nöjd då hennes Iphone hade kommit :)
wieee =))

efter de begav vi oss direkt till vetrinären med rufus som oxå skulle vaccinera sig,
och få en hälsokontroll.
allt såg perfekt ut.

dagen idag är slapp har gått med rufus en sväng och fått besök och hjälp med nya telefonen
otekninsk öh ja!
milly och jag har sovit och gosat och
vi har besökt ems och träffat pojkarna :) <3



vad ni tycker
Postat av: Emma

Tack för den lille stunden!! såå söta bilderf..ses vi snart..nu ska ja åka:(

Pussss

2010-10-01 @ 09:57:04
URL: http://sylvenemma.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & OLiwer´s Mamma

vilka härliga bilder :)



som svar på din fråga om barn nr 2

så kan jag säga att det är tufft, men inget man inte klarar av. som tur är har ja två väldigt lugna barn!

det jag kan säga är att allt positivt överväger. dom har sådan nytta av varandra, dom har så kul med varandra nu när dom börjat leka tillsammans!



så jag säger att det är helt klart värt det att skaffa tätt :)



hoppas du fick svar.



ha en toppenhelg!

kram

2010-10-02 @ 13:32:00
URL: http://shiiitonge.blogg.
Postat av: 17 år och ung mamma

gud så söt :D

2010-10-02 @ 14:45:27
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det här sa:

Trackback
RSS 2.0